'#taktakutpun, #tungguangahbalikbercuti, #burungpsycho' - FASHA SANDA

loading...


ALAMAK… nampaknya persengketaan antara pelakon Nora Danish dan Fasha Sandha semakin lama semakin panas apabila masing-masih masing dengan pendirian membela diri.

Ia gara-gara berhubung dengan kejadian salah faham dalam sebuah acara fesyen yang berlangsung di ibu kota, Rabu lalu yang berlarutan sehingga kepada ‘perang mulut’ di media sosial pula.

Kalau Nora mengambil pendekatan memfailkan saman, Fasha pula membalas dengan menyatakan dia tidak takut dengan tindakan isteri kepada Nedim itu.

Namun, Fasha yang kini bercuti di Australia bersama keluarganya turut mempersoalkan tindakan Nora yang ambil tindakan undang-undang terhadapnya dan bukan kepada pihak penganjur yang mencetus salah faham tersebut.

“Nak saman saya? Kenapa nak saman saya? Kenapa tak saman pihak penganjur pertunjukan jenama awak itu, yang telah menyebarkan perkara itu.

“Pada malam tersebut dan memberitahu bahawa awak menghalang kedatangan saya dan akan tarik diri jika saya hadir.

“Jangan lupa saya ramai saksi di tempat kejadian. Permainan halus apakah itu?,#taktakutpun #tungguangahbalikbercuti #burungpsycho,” tulisnya di laman Instagram, sebentar tadi.


Semalam, Nora menerusi satu sidang media tergempar di Publika, Kuala Lumpur mendakwa tidak tahu menahu insiden yang diluahkan Fasha di Instagram kononnya dia telah menghalau aktres itu.

Sementara, pihak penganjur acara itu pula menafikan berlaku insiden halau-menghalau termasuk tarik diri. 
loading...

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »